Flipped learning


Flipped learning

Jeg har tænkt mig, at min synopsis og min eksamen skal handle om "Flipped learning", så jeg vil tillade mig at være lidt uartig og ikke løse den opgave vi eller fik for sidste gang.

Jeg har derfor allerede lavet en aktion i min klasse. Aktionen indholder udover selve materialet og afviklingen også en evaluering af både det faglige niveau samt af selv metoden. Det skal jeg naturligvis have bearbejdet og præsenteret på en god måde og med kobling til et par læringsteorier, hvor jeg blandt helt klart vil bevæge mig i retning af emnet undervisningsdifferentiering, men også se på muligheder og faldgruber, når lærere benytter flipped leaning.

Derfor er jeg samtidig i proces om, hvordan min problemformulering skal lyde og her er mit næste skridt at hente noget inspiration fra tidligere opgaver i forhold til især omfang, men også opstilling af teksten med mere, da det er min erfaring, at hver uddannelsesinstitution har deres ønsker, og at det klogeste er, at give dem det, de beder om 😉 

Og dermed kom dette indlæg til at handle mere om eksamen end flippe learning - er jeg bange for.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Transfer

2. vejledning